Funderingar

Hejsan..

Usch vad jag är trött idag :( Undra om jag börjar bli sjuk? Har nyst en hel del idag och varit snuvig... Hmm... Kan ju vara någon allergi också!

Har gjort en hel del idag tycker jag allt... Hälsat på Peters lilla Mormor Karin... Fikade lite hos henne... Sen körde vi till Peters syster Anna som precis har flyttat in i ett jättemysigt hus.. Gick lite husesyn där.. :) Selma ville mest vara ute i trädgården och leka med alla äpplen som fallit från träden... Hon har så mycket energi, så det var bra att hon fick springa av sig!!
Sen har det blivit det vanliga här hemma tycker jag... Lagat mat, ätit, kollat på tv, druckit kaffe och så. Snart blir det nog sängen. Imorgon ska vi upp rätt tidigt... Ska besiktiga bilen.. Hoppas den går igenom u.a.

Vad livet är konstigt egentligen... Det har gått hur många år som helst i mitt liv där det inte hänt några förändringar alls... Och nu känns det som att allt händer på en och samma gång. Jag är inte den som är glad för förändringar... Är väl lite tråkig på det viset... För mig att trygghet väldigt viktigt. Nu har jag en klump i magen, men känner även en stor förhoppning för framtiden. Allt ordnar ju sig....Eller?! Alla möjliga konstiga tanker far omkring i mitt huvud just nu. Menmen. Förändringar måste ju inte vara av det sämre!

God natt på er!
Hoppas ni får en bra vecka!
Kramar♥



Kommentarer
Hanna

God morgon gumman! Låter som en mysig dag.. Men hoppas inte att du blir sjuk :(

Ja visst är det så att ha trygghet är väldigt viktigt. Att ha beslutångest, vilket som är bäst.. om man gör rätt eller fel vid ett viktigt val m.m. Det brukar ju alltid ordna sig på ett eller annat sätt. Men livet går ju i vågor hela tiden. Ibland måste man våga chansa lite me..



Tänker på dig gumman! ♥

2009-08-31 @ 08:16:39
URL: http://imm0rtelle.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Jennys Blogg

Välkommen till min blogg! En livsstilsblogg med en blandning av Inredning, Shopping, Matlagning, Recept, Bakning, Familj, Vänner och en massa bilder! Enjoy :)

RSS 2.0