Kameleont?




Kolla så många olika frisyrer jag har haft genom åren! Korten är mellan 03 och 09. Snart dax för en förändring igen tror jag minsann!
Vad tycker ni, passar jag i brunt?? Jag är ju blond egentligen. Är lite sugen på att bli brunett... Hmm... men det får bli till hösten isf. Så jag har ju lite tid på mig att fundera ;)

Annars har det inte hänt mycket idag! Har varit hemma och pysslat och grejat... Rensat massa grejs på vår stora dator som vi ska göra oss av med nu... Kul att titta igenom alla kort från den gamla goda tiden =)
Nu har jag nyss duschat och ska strax lägga mig... Ska upp hyfsat tidigt imorrn, Peter börjar jobba kl 12 så vi vill ju gärna hinna träffas en liten stund!
Min kompis Hanna kanske kommer en och hälsar på en liten stund imorrn me! Skojskoj!! :D

Nä, nu måste jag sova!!
NattiNatti!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Jennys Blogg

Välkommen till min blogg! En livsstilsblogg med en blandning av Inredning, Shopping, Matlagning, Recept, Bakning, Familj, Vänner och en massa bilder! Enjoy :)

RSS 2.0