Underbara Falkenberg♥



Vilken underbar dag vi hade det igår! På vägen till Göteborg stannade vi till i Falkenberg för ett svalkande dopp. Det var såå varmt i bilen! Vår AC funkar inte så bra tyvärr.. Nån gas som e slut lr va det är... Men det var såå härligt i Falkenberg! Åkte till en strand där de hade hundbad! Jättekul! Var massa olika hundar, stora som små som var där och badade med sina mattar & hussar!  Vi ska nog stanna till där på torsdag när vi åker hem också! T.o.m Jag var i och doppade mig... Jag är ju en riktig badkruka! Men det var riktigt skönt faktiskt. Var säkert 20 grader! Göttgött!
Nu sitter jag hos min snälla Faster Kerstin som håller på coh lagar god mat till oss! Finns nog ingen som lagar lika god mat som faster kerstin! Skulle vara mamma isf ;)
Idag bjuds det på Fläskytterfilé, nypotatis & Tsatziki. Mums!
Här kommerl lite kort från gårdagen!


      


Min underbara Selma♥


Hoppas allt är bra med er vänner!
Kramar från ett soligt Mölndal!



Kommentarer
Hanna

Hej gumman! Vad mysigt ni ser ut att ha :)Ja det är kul när man kan bada med hundarna. Vi gjorde det igår och ska göra det imorgon igen :D Japp, ac som behöver fyllas på ;) Pussssss

2009-06-30 @ 19:52:49
URL: http://imm0rtelle.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Jennys Blogg

Välkommen till min blogg! En livsstilsblogg med en blandning av Inredning, Shopping, Matlagning, Recept, Bakning, Familj, Vänner och en massa bilder! Enjoy :)

RSS 2.0