EMA 2009



Hej hopp! Ikväll sitter jag bänkad framför Europe Music Award på MTV! Verkligen jättespännande! Snart kommer mina gamla idoler Backstreet boys upp på scen! :P Ska bli kul att se! Måste säga att jag är superimponerad av Katy Perry som är värd! Hon är både sjukt vacker och sjukt komisk! Bästa värden på många år! =) Sen sjunger hon ju skitbra me!

Idag har lille Ludde opererats igen. Operationen har gått bra! Skönt! Lille Ludde! Tycker så synd om honom! Men skönt att allt gått bra!!
Elina har tydligen haft värkar hela dagen... så i eftermiddags fick hon bege sig till förlossningen.... Ingen har hört något från henne eller Johan på flera timmar, så det verkar ju som att det är dags!! Såå spännande!! Det var ju inte beräknat förren om typ 1 vecka... Men hon har väl varit lite nervös och så idag, kan tänka mig att de kanske kan sätta fart på de.. Lr?! Hm, har fått för mig de iaf! hehe!

Ha det bäst så hörs vi =)
Pussar




Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Jennys Blogg

Välkommen till min blogg! En livsstilsblogg med en blandning av Inredning, Shopping, Matlagning, Recept, Bakning, Familj, Vänner och en massa bilder! Enjoy :)

RSS 2.0