Solrosor, Blåbär & Kräftfiske

Hej hopp!
Idag har varit en rätt så händelsefull dag faktiskt... Vi har varit och köpt spis, fläkt och tvättmaskin till huset... Hyrde släp på statoil och Leif hjälpte Peter att bära... Tack för hjälpen! :)
Sen var vi hos Peters mormor... Fikade med massa gottigt och sen gick Peter, jag & Selma ut i skogen... Plockade blåbär! Fanns jättemkt nu... stora och fina var de! (och väldigt goda)
När vi kom hem igen gjorde jag paj på blåbären och så körde vi upp till Eringsboda... När vi kom dit var det dags att bege sig till Grimsgölen och Åsjön för att vittja kräftburarna! Hade inte kommit i så värst många under dagen, men kommer nog i en hel del inatt *hoppas*
Selma var med mamma & Peter i båten... Sötan! Hon var väldigt bekymrad över att Pappa & jag var kvar på land :P hehe... tokan!!


Peter & Karin... Inspekterar alla vackra solrosor som fåglarna sått :)


Karin =)


Fina Blåbär!


Selma, Peter & Mamma ute i båten =)

 



Vad gör du för nått här egentligen Peter??! ♥

Har haft en bra dag idag =) Nu blir det snart sängen... Så får vi se vad som händer imorgon! Hoppas på fint väder så man kanske kan göra nån mysig dagsutflykt... Inte mkt kvar på vår semester nu! :/ Bara nästa vecka också... Och har en hel del inplanerat nästa vecka.. På måndag blir det ett besök till sjukgymnasten för min del... Se om de kan göra nåt åt min höft! Sen ska jag ringa min chef då också... Har en del att diskutera med henne :)
Och på torsdag är det dags för Glukosbelastning på MVC... Då ska vi också anmäla oss till föräldrargruppen... :)

Hoppas ni har en bra helg!!
Puss å kram


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Jennys Blogg

Välkommen till min blogg! En livsstilsblogg med en blandning av Inredning, Shopping, Matlagning, Recept, Bakning, Familj, Vänner och en massa bilder! Enjoy :)

RSS 2.0