Garlic House

Hejsan!
Nu är jag hemkommen efter en trevlig middag på Garlic House med mina arbetskamrater. Kulkul =) Jag tog det vanliga... Fläskfilé med Kantarellsås. Mums =)
Nu är jag faktiskt jättetrött... :/ Har jobbat 10-15 idag.. Lugn tid =) Imorrn jobbar jag 8-13... Härligt... Då e jag ledig hela kvällen.. hehe =) Har blivit lite för sent de senaste kvällarna... och det märks nu... Vi har ju suttit uppe och kollat på Paradise Hotel.. och sen ut me selma, göra sig iordning å lite läsning... Vips så är klockan 1... Menmen! Ska nog snart krypa ner nu faktiskt! Försöka iaf :P


Mina arbetskamrater!
Från vänster: Susanne, Carina, Tesse, Kristina, Carola, Veronica & Ann.





 

Dagens jag. Svart topp och svart kjol hade jag på mig.
Till det mitt fina halsband från SNÖ som jag fått av Hanna.
Hade på mig en ny ögonskugga från Elf. Röd/lila med skimmer. :)

Ska lägga in kort på mina nya ögonskuggor från Elf så snart det är bra ljus för att fota de! =)

Nu ska jag tvätta av mig sminket och sen lägga mig och läsa.

Ha det så bra!
Kramar♥



Kommentarer
Emma

Åh Jenny, är du på smålandsgatan o jobbar, gud va skoj! jag har gjort praktik under gymnasiet där o jobbat ett antal sommrar... ÄLSKAR det stället och samtliga människor där! Men Carina får såklart en extra kram för att hon är carina ;)

2010-02-04 @ 16:28:06
URL: http://emma85.webblogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Jennys Blogg

Välkommen till min blogg! En livsstilsblogg med en blandning av Inredning, Shopping, Matlagning, Recept, Bakning, Familj, Vänner och en massa bilder! Enjoy :)

RSS 2.0