Pigg & Utvilad!



Åhhh så gott jag har sovit inatt!!! Såå underbart!! Har sovit i stort sett hela natten utan att vakna av att ha ont någonstans! Så nu känner jag mig riktigt pigg och utvilad! Tyvärr är min stackars älskling inte lika pigg :( Han fick åka hem från jobbet idag.. Förkyld å feber... Uscha! Hoppas att jag klarar mig från det!
Funderar på om jag kanske ska ta med Selma ut i trädgården och peta ner lite blomlökar i jorden... Sen har jag några hyllor som minsann ska upp på väggen idag! Har målat våra byrås som vi ska ha i sovrummet... Men frågan är om jag inte behöver måla de en gång till... Hmmm får kika på de sen när färgen har torkat!
Ha en bra dag och en bra start på veckan!
Kramar♥ 


Kommentarer
Hanna

Så skönt att känna sig pigg o utvilad... var längesedan tycker jag :/ Puss

2010-10-28 @ 08:41:24
URL: http://imm0rtelle.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Jennys Blogg

Välkommen till min blogg! En livsstilsblogg med en blandning av Inredning, Shopping, Matlagning, Recept, Bakning, Familj, Vänner och en massa bilder! Enjoy :)

RSS 2.0