Yesterday

God kväll!
Igår höll vi på och greja heela dagen.. Därför blev det inget inlägg! Vi hade både John & Maria till hjälp! Jättesnällt verkligen! Peter kan ju inte bära alla grejer själv direkt!!
En paus mitt på dagen hade vi iaf, firade Ulf som fyller år imorgon. Mycket trevligt med kalas! =) Men jag var vääldigt trött faktiskt! hihi...


Maria & jag i lilla lastbilen =)


Lite folk på Ulfs kalas


Hihi, trötta jag och Peters mormor Karin =)

Hade tänkt blogga lite mer, men internet är sååå segt!!
Bloggar nog imorrn igen!
Hoppas ni har haft en bra helg iaf!
Kramar <3


Kommentarer
Hanna

Kul med kalas trots att man e trött... men det får man va som gravid ;) Puss gumman min

2010-10-13 @ 09:16:46
URL: http://imm0rtelle.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Jennys Blogg

Välkommen till min blogg! En livsstilsblogg med en blandning av Inredning, Shopping, Matlagning, Recept, Bakning, Familj, Vänner och en massa bilder! Enjoy :)

RSS 2.0