Hundbiten

Hej hopp!
Idag har Peter och jag varit en sväng på Jem & Fix... Handlade en lövräfsa... Har en känsla av att den kommer att bli mkt användbar i framtiden!! Köpte även lite fog, mer väggfärg och några vårlökar. Skojskoj! Sen tog vi en liten sväng till Lidl... Handlade bröd, pålägg och såna jätteroliga saker.
När vi kom hem mötte vi grannen och hennes hund (Rottweiler) på parkeringen... Så jag sträckte fram handen och skulle hälsa på Angel ... Då högg hon mig! Jäklarns så förvånad jag blev! Har ju hälsat och klappat henne många gånger när jag sprungit förbi henne i "trapphuset" Så hon känner mig ju liksom... Menmen! Det gick ju bra iaf! Blödde lite från ett sår och får nog ett litet blåmärke.. Men var ju ändå tur att det "bara" var mig hon bet och inte Selma lr något barn! Men ont gjorde de efteråt! sved å bultade... Men nu känns de bra! =) Lite läskigt bara! Kommer då inte hälsa på henne flera gånger! Jag som inte tyckt om lr litat på Rottweilers förren på senare år... Nu ligger de på minus-sidan igen ;) Lr iaf Angel!! :P

Nej nu ska jag återgå till soffan och mysa med min snälla pudel!!
Puss å kram på er!


Kommentarer
Hanna

Men usch gumman då!!! :( Är det den i ditt trapphus? Tur att det inte blev värre... men ändå illa nog, för sånt ska ju bara inte få hända! Jävla hundar... man kan inte lita på några hundar.. inte bara rottisar utan tom små chihuahuor. Vad sa grannarna om det då? :( Tråkigt med sånt...



Tacka vet jag katter ;) Fast dem kan ju me va opålitliga dock :(



Pussar till dig gumman! <3

2010-09-21 @ 08:05:04
URL: http://imm0rtelle.blogg.se/
Jenny

Ja det är den hunden. Nä man tycker ju faktiskt inte de.. men visst, hon attackerade ju inte mig utan jag sträckte ju fram handen... Så de va väl lite mitt fel också.

Nä precis... alla hundar kan ju bitas, bara det att det blir värre skador med en stor... Nja grannen sa inte så mkt... skällde lite på hunden typ!



Hihi jo men katter bits inte iaf :P Men vassa klor de har de ju :P



PussPuss!

2010-09-21 @ 09:16:35
URL: http://jensisdagbok.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Jennys Blogg

Välkommen till min blogg! En livsstilsblogg med en blandning av Inredning, Shopping, Matlagning, Recept, Bakning, Familj, Vänner och en massa bilder! Enjoy :)

RSS 2.0