Maxi Cosi Mobi

Hejhej!
Idag kom bilbarnstolen som vi beställt till Alice♥ Vi har velat lääänge om vilken vi skulle köpa och vart man ska köpa den och hur man ska köpa... Begagnad eller ny... Men jag var lite osäker på om man vågar köpa en begagnad... Det är ju en så pass viktig sak att köpa så det kändes bäst att köpa en ny som man vet absolut inte ha kunnat vara med om någon krock osv.
Så det blev en Maxi Cosi Mobi. Vi var och kikade på den på Babyproffsen för ett tag sen och både Peter och jag gillade den. Enkel att fälla om lilla Gumman somnar och så. Får hoppas att hon kommer att gilla den! Och jag hoppas att vi kommer reda ut hur man sätter in den i bilen :P haha!



Kommentarer
Hanna

Åh så fin! Vår går också att fälla lite! Om ni köper den på babyproffsen så hjälper ju de att sätta den på plats om ni vill =) Puss

2011-08-17 @ 21:43:03
URL: http://imm0rtelle.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Jennys Blogg

Välkommen till min blogg! En livsstilsblogg med en blandning av Inredning, Shopping, Matlagning, Recept, Bakning, Familj, Vänner och en massa bilder! Enjoy :)

RSS 2.0