Furst Albert & Furstinna Charlene





Furst Albert av Monaco med sin Furstinna Charlene Wittstock




Vår Kung & Drottning







Prinsessan Madeleine



Kronprinsessan Victoria



Kronprinsessan Victora med Prins Daniel

(Alla bilder lånade från aftonbladet.se)

Idag var det bröllop mellan First Albert av Monaco och hans Charlene Wittstock. Jag hann tyvärr inte att titta på direktsändningen på tv... :( Men har ju kollat på bilder på nätet! =)
Vad säger ni om Furstinnans klänning (Armani) ?  Påminner väl allt lite om vår Kronprinsessa Victorias brudklänning? Fin var den allt! Kostande nog en del kan jag tänka mig ;)


Kommentarer
Hanna

Ja den var verkligen lik Victorias! Puss

2011-07-05 @ 21:06:15
URL: http://imm0rtelle.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Jennys Blogg

Välkommen till min blogg! En livsstilsblogg med en blandning av Inredning, Shopping, Matlagning, Recept, Bakning, Familj, Vänner och en massa bilder! Enjoy :)

RSS 2.0