Time goes by...

Alltså, vart tar dagarna vägen?? Denna dagen har bara flugit iväg.... Ändå var vi uppe rätt tidigt (9).. Har iaf hunnit med att "barnsäkra" köket lite... Har haft massa papper, post å tidningar och sånt i ett hörn i köket... och det tyckte ju Alice var himla skojigt :P Så idag har jag sorterat och grejat... Så nu är det borta =) Sen dammade, dammsög och torkade jag golven me... Känns rätt nödvändigt nu när Alice kryper omkring å stoppar allt i munnen!
Sen blev det en tur till affären här i byn me... Behövde komplettera lite... Sen blev det en fika med grannarna också =) Och sen blev det middag... Så mkt mer har vi inte hunnit med!
Imorgon får vi se va som händer... =)
Kanske kan fota Alices rum imorgon så ni får se hur långt vi/Peter kommit! =)

Ha det så bra!
Kramar


Kommentarer
Linda

Tack för de mumsiga bullarna! :D kom Peter någon vart sen eller fastnade han där ute i kvälls-solen? ;) Puss&Kram

2011-07-26 @ 22:56:07
Linda

Hejsan , vill du vara med & tävla i min tävling om en cykel:D? direkt länk till tävlingen: http://www.nattstad.se/LindaLinnros?id=1765019

2011-07-27 @ 11:32:28
URL: http://www.nattstad.se/LindaLinnros
Hanna

Oj vad duktig du är! Vart får du energin från?! Puss

2011-07-28 @ 15:52:40
URL: http://imm0rtelle.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Jennys Blogg

Välkommen till min blogg! En livsstilsblogg med en blandning av Inredning, Shopping, Matlagning, Recept, Bakning, Familj, Vänner och en massa bilder! Enjoy :)

RSS 2.0