Rosa Moln

Hej Hopp!
Usch vilket bakslag det blev idag när jag tittade ut och såg att det snöade! Usch så trist! Jag som är så himla sugen på vååååår! Men hoppas de blir bättre väder imorrn och till helgen!
Idag har det inte hänt så mycket här på Gäddegölsvägen! Peter började jobba kl 14 och innan han skulle åka passade jag på att köra till Holmsjö för att hämta ut ett paket... Köpte en liten "lekmatta" på tradera till Alice :) Ser ut som en fjäril och så är det lite olika grejer på den... typ nån blomma som prasslar, nåt som piper, en spegel osv.... Hihi Selma blev väldigt förvirrad när hon hörde att de pep från mattan... letade och letade efter nån leksak men hittade ju ingen... Så då började hon krafsa och försäkte gräva på mattan... Knashund! :P
Har gett Alice lite gröt idag igen.. Men hon gillar det verkligen inte! Igår och idag har hon spottat ut det så fort jag gett henne en sked! Ändå var hon lite hungrig idag när jag testade... Aja... Ska hålla mig till gröten veckan ut, sen får de väl bli att prova nåt annat :)


Alice sitter som en liten Prinsessa i sin fina stol :)
Stolen är ju verkligen värd de ynka 129:- som den kostade (+ brickan för 39:-)




Dynan är Gunilla Axéns "Moln" i rosa :)
När Alice blir större blir den nog en STOKKE "Tripp, Trapp" istället. :)

Ha det så bra!
Kramar


Kommentarer
Hanna

Vad söt dynan va för att inte snacka om flickan som sitter där i :)Tycker hon bättre om gröten nu? Puss

2011-03-19 @ 17:29:09
URL: http://imm0rtelle.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Jennys Blogg

Välkommen till min blogg! En livsstilsblogg med en blandning av Inredning, Shopping, Matlagning, Recept, Bakning, Familj, Vänner och en massa bilder! Enjoy :)

RSS 2.0