Musiclover


Åhhh håller på och rensar på de externa hårddiskarna.... Oj så svårt det är! Har så sjuukt många musikvidos där på... Suck! de tar ju sån plats! Och hur ofta blir det liksom att jag koppplar in den externa hårddisken för att lyssna på nån video... Nej inte speciellt ofta... Blir ju mest youtube...
Men det finns så många som jag bara inte kan ta bort :P hehe... Allt från Backstreetboys till Anti Flag till Savage Garden till 30 seconds to mars till My chemical romance till No Doubt/Gwen Stefani till Hardcore Superstar till... ja... Jag kan nog hålla på hur länge som helst ;) Haha! Jag är beroende av (bra) musik... Så är det bara!
Men några Gb ska jag nog "få loss" Känns ju ändå lite mer viktigt att alla mina tusentals kort finns "säkrade"

Wish me luck ;)


Kommentarer
Hanna- Mamma till Alexander

Haha good luck!!! ;) Du får skriva ner alla i ett dokument så de inte glöms bort! :) Puss

2011-11-16 @ 13:46:53
URL: http://imm0rtelle.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Jennys Blogg

Välkommen till min blogg! En livsstilsblogg med en blandning av Inredning, Shopping, Matlagning, Recept, Bakning, Familj, Vänner och en massa bilder! Enjoy :)

RSS 2.0