Thoughts

Jag har sååå länge varit sugen på att plugga vidare... Och inte alls inom omsorgen.... Tanken när jag läste till USK var ju att jag skulle läsa till SSk efter det... Men nej, det känns inte riktigt som att det är nåt för mig... Tyvärr får man väl säga!! Men för ett tag sen hittade jag en utb som jag så så sååååå gärna vill gå! Blev så himlans glad... Men sen kom såklart "käftsmällen" Matte C krävdes. skit me! Bara att glömma det :( Jag tror faktiskt att jag har rätt bra läshuvud och jag tror att bara jag pluggar hårt så kan jag lära mig typ allt, FÖRUTOM matte. Matte går liksom inte bara. Spelar ingen roll hur bra lärare jag haft... det gååår bara inte! Så den utbildningen har jag lagt på is.... MEN har faktiskt hittat en annan som jag kan läsa här i närheten! Visserligen inom ett heelt annat område, men nåt som jag verkligen är intresserad av. Ett yrke som tom finns i släkten! :P Fast först måste jag läsa upp antingen Naturkunskap B eller Biologi A... Hmm.... Att det ska vara så omständigt att få plugga vidare!! 
Jaja, jag skriver det här så jag ska komma ihåg det ;) Sen får vi se, jag kanske hinner ändra mig! Men blev allt lite sugen nu! Fråkan är kanske också om man får studieån? Eller kan alla få de? :S jaja! Nu skenade mina tankar iväg lite! haha! Ta mig inte för allvarligt!

Babbelbabbel!

Kram på er! 


Kommentarer
Hanna

Åh men så spännande! Vad för utb? Säg säg säg! Puss

2011-09-02 @ 21:15:28
URL: http://imm0rtelle.blogg.se/
linda

Oj! Vi har precis samma problem du och jag. :-( vi får ta en kaffe snart och prata lite om utbildning. Jag behöver med lite feedback och tankar kring det där ;-) kram

2011-09-03 @ 02:36:44
Michaela

Va spännande! :) Vad funderar du på då? :P Kanske ska peppa varandra lite här va? ;) Kram!

2011-09-03 @ 16:23:44
URL: http://michaelapauline.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Jennys Blogg

Välkommen till min blogg! En livsstilsblogg med en blandning av Inredning, Shopping, Matlagning, Recept, Bakning, Familj, Vänner och en massa bilder! Enjoy :)

RSS 2.0