Dagistjejen!


Idag har min lilla Tös, som jag ju skrev innan, varit på dagis! Hon hade varit ledsen en liten stund när Peter hade lämnat henne, men det hade gått över fort och sen hade det inte varit några problem! Hon hade varit glad, ätit bra och sen sovit i en timme ungefär =) När jag kom in till dagis satt hon i "fröken Jessicas" knä och gosade! Lilla mysan! Men hon blev allt glad att se mig :) Men hon hade nog gärna varit kvar och lekt lite... Hon skulle visa mig alla roliga leksaker =) hehe! Imorgon blir det dagis igen.. Då ska jag lämna henne lite över 7 och så ska Peter hämta henne vid 11-tiden.. Hoppas det ska gå bra imorgon igen!



Kul att komma hem och busa med bästisen Selma!


Pussar


Kommentarer
Hanna- Mamma till Alexander

Oh e hon så finklädd på dagis :) Fina tjejen! Tänk att de börjat dagis! :) Puss

2012-03-15 @ 21:36:55
URL: http://imm0rtelle.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Jennys Blogg

Välkommen till min blogg! En livsstilsblogg med en blandning av Inredning, Shopping, Matlagning, Recept, Bakning, Familj, Vänner och en massa bilder! Enjoy :)

RSS 2.0