Midsommarafton 2012

 
Hej på er!
Där var lite kort från vår midsommarafton... Peter jobbade ju hela dagen tyvärr... Men Alice och jag firade lite midsommar ändå :) Vi var nere vid Folkets hus här i boda och tittade när alla dansade kring stången.. Sen följde vi med John & Michaela hem igen :) Vi fick god matsom J & M hade grillat... och så hade jag gjort en Jordgubbstårta som vi också smaskade i oss samt jordgubbar som vi doppade i mjölkchoklad... smarrigt värre! Och jag & Michaela smuttade lite Asti också... Godaste mousserande vinet jag vet! Sen blev vi kvar där hela kvällen, kom inte hem förren framåt 23-tiden.
Hade en jättetrevlig kväll! Tack snälla John & "Ela" ♥
 
 


Kommentarer
Michaela

Tack själva för allt mys! <3

Svar: <3
Jenny

2012-06-23 @ 20:52:55
URL: http://michaelapauline.blogg.se
Hanna- Mamma till Alexander

Så mysigt! Och så fin hon är i sin klänning! som en prinsessa! :) Och ja Asti är helt klart godaste vinet ;) Mums! Gott med jordgubbar med choklad.. Puss

2012-06-24 @ 12:47:44
URL: http://imm0rtelle.blogg.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Jennys Blogg

Välkommen till min blogg! En livsstilsblogg med en blandning av Inredning, Shopping, Matlagning, Recept, Bakning, Familj, Vänner och en massa bilder! Enjoy :)

RSS 2.0