Jullängtan

Åh vad jag längtar efter julen nu... Vill att det ska vara advent nu! Vill hänga upp fina stjärnor i fönsterna och massa ljusslingor och fina gardiner... Men jag får allt hålla mig till tåls någon eller några veckor till! =)
Sitter och tittar runt i alla mysiga butiker här på nätet... Så roligt att titta på allt fint och få lite inspiration... För det är då inte billigt med julgrejer! ;)
Här kommer lite fina prylar som jag förälskat mig i.
 
 
Just nu sitter jag och klurar lite på om mna inte skulle kunna göra en fin ljuskona själv? Borde väl egentligen intevara så svårt? Lite björkris, ljusslinga och vackra vita sidenband...Hmm... Tål att funderas på! Lär ju bli mycket billigare än att köpa färdig...
 
Hoppas ni med har börjat få lite julkänslor och jullängt! ;)
Kramar¨på er


Kommentarer
Hanna- Mamma till Alexander och bebis i magen

Kul! Jag tycker man alltid får massa inspiration ifrån barfota- Ernst (orkar inte försöka skriva efternamnet hehe)... Ja det ska bli mysigt att få upp stjärnor.. men mest längtar jag tills vi kan lägga julklapparna under granen :) Puss

2012-11-19 @ 21:53:53
URL: http://imm0rtelle.blogg.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Jennys Blogg

Välkommen till min blogg! En livsstilsblogg med en blandning av Inredning, Shopping, Matlagning, Recept, Bakning, Familj, Vänner och en massa bilder! Enjoy :)

RSS 2.0