Tisdag

Hej på er!
Hoppas allt är bra med er! Här är det sådär...Har sån hosta så jag har sååå ont i lungorna.. väser och piper när jag andas och Bricanylen hjälper inte så värst mycket... Hoppas det släpper snart... Annars får det bli vårdcentralen....
Idag är Alice på dagis en liten stund, de har påskfest där =) Se om jag får hem min lilla påskkärring =))
Åskat har det gjort idag också.. Fya... Selma och jag låg uppkrupna i soffan och möööös.... Abbe brydde sig inte alls om åskan... Har var mest sur över att han inte fick komma upp i soffan :P
 
 
I söndags var vi ute en stund, Alice plockade en fin vårig bukett :)
 
 
Och åkte lite sparkcykel =)
 
 
Igår var det avslutning på Alices gymnastik... Blev lekar, grillning och Kinderäggs-letning =)
 
 
Min lilla påskkärring imorse!
 
 
 
Selma-mys <3
 
Ha en bra tisdag, och imorgon bitti får ni banne mig hålla tummarna för min skull!!
Kramar
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Jennys Blogg

Välkommen till min blogg! En livsstilsblogg med en blandning av Inredning, Shopping, Matlagning, Recept, Bakning, Familj, Vänner och en massa bilder! Enjoy :)

RSS 2.0