Tips till Arvids dop

Hej på er!
Det är många som har undrat vad Arvid önskar sig i doppresent... Och det är ju sååå svårt att komma på nåt... Alltid så svårt till killar!
Men jag har surfat runt på nätet och letat "inspiration" så här kommer några tips på fina saker som jag hittat... Kanske inte är de typiska doppresenterna, men jag tycker inte att det måste vara det. Sen kan jag ju tillägga att vi ska öppna sparkonto till Arvid så ett bidrag dit är ju också välkommet =) De mesta sakerna här har jag hittat på miniroom.se... men även på lekmer.se =)
 
 
 
 
 
 
 
 
Kramar <3
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Jennys Blogg

Välkommen till min blogg! En livsstilsblogg med en blandning av Inredning, Shopping, Matlagning, Recept, Bakning, Familj, Vänner och en massa bilder! Enjoy :)

RSS 2.0