Finbesök!

 
 
Hanna & Arvid träffas för första gången.
 
 
Hejhopp!
I tisdags fick vi fint besök, Hanna och barnen kom och hälsade på en stund. Roligt!! Alice har tjatat i veckor om att leka med Alexander <3 Våra små trollungar! Så roligt att de får växa upp och bli vänner precis som deras mammor är! Dock är de ju inte så små längre trollen... Har hänt så mycket på bara ett år. Alice har inte alls kvar den där gulliga babyhullen, inte så där go och runt längre... Smalnat av mycket tycker jag och fått ett tydligare utseende. Stora tjejen nu! Spec sen hon blev storasyster ;) Men min lilla prinsessa kommer hon alltid vara!
Vi fick allihopa jättefina presenter av Hanna m fam, jag har dock inte tagit kort på de :) Men tack så hemskt mycket <3
 
Lillplutten
 
 
Busungarna! Alice har tagit på sig kläder själv dagen till ära :D Pösbyxor, tröja, klänning och såklart krona med! Haha!
 
 
Söta lilla Ellie!
 
 
Här öppnas det paket!
 
Jag har snott några bilder av dig Hanna som du ser ;)
 
Kram på er!
 
 


Kommentarer
Hanna- mamma till Alexander & Ellie och gravid med 3e knytet

haha jag snodde ju en bild av dig ;) Saknar er redan! Nu får vi ses snart igen! <3 Puss på er

2014-06-05 @ 20:49:36
URL: http://imm0rtelle.blogg.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Jennys Blogg

Välkommen till min blogg! En livsstilsblogg med en blandning av Inredning, Shopping, Matlagning, Recept, Bakning, Familj, Vänner och en massa bilder! Enjoy :)

RSS 2.0