Nyårsafton!

Haha ja jösses säger jag bara! Jag har visst glömt att blogga om nyårsafton! hihi! Kommer inget långt inlägg om det... Men lite bilder får det allt bli. Kul att kolla tillbaka på... Jag har så dåligt minne så behöver ha bloggen som en liten påminnare ibland ;)
 
 
Vi var bara hemma själva på nyårsafton. Vi åt lite god mat och försökte bara ha det så mysigt som vi bara kunde <3 Kunde inte blivit bättre faktiskt :P
 
Alice och Peter hade varit iväg tidigare på dagen och köpt partyhattar och tutor, samt "prinsess-skumpa" till Alice. Mycket lyckat :D
 
 
 
 
Arvidsson var finklädd såklart! Min stilige pojke!
 
 
 
Jag hade dagen till ära fått på mig ansiktet, haha!
 
Gull <3
 
Min fina lilla gumma!
 
 
 
 
Skål!
 
 
Lillprins <3
 
 
 
Förrätt. Vitlöksgratinerad hummer. Fruktansvärt gott! Rekommenderas!
 

 Varmrätten: Oxfilé med rosépepparsås, hasselbackspotatis, fräst sparris och en sallad.
 
 
 
 Desserten blev en vitchokladpannacotta med hallongelé och hallonspegel. Mumma =)
 
 
Tomtebloss var poppis!! (även om det kanske inte ser ut som det på denna bilden, fniss)
 
Älskar er, min fina, fina familj <3
 
Ps, jag vågar knappt tänka på hur många år sedan det var Peter och jag träffades!!!! :O Nyårsafton 2000/2001 <3


Kommentarer
Hanna- Mamma till en prins & två prinsessor

Vilken mysig kväll ni fick! Känns som evigheter sedan man "festade" på nyårsafton... men det var väl tur att man gjorde det förr i ungdomens dar.. annars hade du kanske inte träffat Peter =)
Tycker Alice om hummer o sånt? :) och gulligt att hon fick sig en egen champange! Var ni vakna till tolvslaget? Puss min fina vän

2015-01-17 @ 22:34:43
URL: http://imm0rtelle.blogg.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Jennys Blogg

Välkommen till min blogg! En livsstilsblogg med en blandning av Inredning, Shopping, Matlagning, Recept, Bakning, Familj, Vänner och en massa bilder! Enjoy :)

RSS 2.0