Sommar?



















Hej på er! 
Usch vad jag skäms över att jag inte har bloggat på så länge!! Jag tycker ju att det är så bra att ha en blogg där man skriver ner allt viktigt som händer.. Främst ang barnen.. Menmen. Snart börjar jag jobba 80% och vi kommer in i en vardag. Allt blir ju lättare med lite rutiner. Tänk att Arvid snart ska börja på dagis! Och Alice blir bland de äldsta barnen på dagis! Ska bli spännande att se hur allt blir i höst!
Just nu känner jag mig riktigt trött på sommaren faktiskt. Eller ja, sommar och sommar... Det är då inte många dagar som det har varit varmt.. Sämsta sommaren på länge. Visst, det är inte ens augusti än men ni känns det nästan för sent. Aja, trots dåligt väder tycker jag att vi har hittat på roliga saker... Varit i Göteborg och Liseberg, varit i skärhamn, varit hos faster i Mölndal bars Alice och jag osv.
Nu befinner jag mig på jobbet, tror jag ska ta å försöka sova lite. Förhoppningsvis höra vi snart igen.

Kramkram


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Jennys Blogg

Välkommen till min blogg! En livsstilsblogg med en blandning av Inredning, Shopping, Matlagning, Recept, Bakning, Familj, Vänner och en massa bilder! Enjoy :)

RSS 2.0