Önskelista

Hej på er!
 
Om det är någon som inte vet vad de ska köpa till mig när jag fyller år så kommer här lite tips 😊 
 

 

Vänskapsknuten, krukor med fat och vasen kotte.
 
 


Miniatyrvaser omaggio från kähler, bordsunderlägg Morris & co, grytunderlägg, ljuslyktor Diamond mässing från house doctor(reforma sthlm)
 
 

Vattenkanna house doctor, marmorbricka, ljuslykta reforma Sthlm, tapasbricka i trä från Nicolas vahe.
 


Smycken är ju alltid roligt! Dessa fina kommer från Lily and Rose.



Sen är ju presentkort jättebra med... På t.ex. Minta (fd Mairo), Cervera, Home Company, Ikea, Mio m.fl.
 
Ja där var "lite" tips!
 
Krambanan


Kommentarer
Michaela

Ser ut som min önskelista ju! ;) Särskilt Kähler vaserna, så fina! Kramar <3

2015-11-12 @ 21:32:38


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Jennys Blogg

Välkommen till min blogg! En livsstilsblogg med en blandning av Inredning, Shopping, Matlagning, Recept, Bakning, Familj, Vänner och en massa bilder! Enjoy :)

RSS 2.0