Besök

Hej!
Idag har vi haft besök av min Mamma, Pappa, Faster, Olga & Sigge! Jätteroligt!
Jag bjöd på Limekladdkaka med grädde till. Riktigt gott! Det var första gången jag gick efter detta recept.
Det var också första gången som Sigge var hos oss! Han var såå nyfiken! Gick runt och nosade överallt! Så nyfiken :P
 
Usch vad jag saknar Morris nu =( Önskar att han också hade kunnat vara med oss idag. :( Min lille gubbe :(

Snälla mamma, pappa och faster hade köpt med sig jättefina blommor till oss! Har glömt att ta kort på de, men får göra det vid ett annat tillfälle! Sen hade mamma och faster varit i en antikaffär i Emmaboda igår och köpt lite grejer till mig! Ett uppläggningsfat i porslinet "Blomster" från Rörstrand som jag "samlar" lite på... Fick en såskanna i det porslinet av min Mormor så det har blivit att jag har "fyllt på" med lite andra grejer. Sen fick jag en kopp och fat också i ett porslin som jag samlar lite på. Förstår ni att jag älskar porslin?! ;) Jag älskar också gamla saker, saker med en historia liksom... Älskar att gå runt och kika i antikaffärer.... Det känns så mycket mer personligt med saker som man fått ärva än med saker man köper nytt på typ Ikea... Som T.e.x min kökssoffa med stolar som kommer från min pappas farmor, och som mamma och pappa haft under hela min uppväxt men som jag nu fått ta över... Jag är såå glad över det! det betyder så mycket för mig.. Kommer aldrig att byta ut det :)
Jaja,  nog med babbel! Här kommer lite kort från dagen!



Mamma, Faster Kerstin & Pappa

Fasters lilla hund Olga

De små vovvsingarna! Selma, Sigge & Olgis :)

De var allt just nu :)
Lägger in receptet på kladdkakan senare.
PoK


Kommentarer
Hanna

Ååååh vaaa! Fick du massa presenter!!!! Som en födelsedag juu! Vad fuskigt! :) Fast jag fick iofs blommor av min mamma idag! ;D Puss

2009-08-13 @ 00:30:31
URL: http://imm0rtelle.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Jennys Blogg

Välkommen till min blogg! En livsstilsblogg med en blandning av Inredning, Shopping, Matlagning, Recept, Bakning, Familj, Vänner och en massa bilder! Enjoy :)

RSS 2.0