Kräftfiske


En del av förra årets fångst.


Visst är väl kräftorna vackra när de är kokta!


God morgon vänner!
Idag är det återigen dags för det årliga kräftfisket hemma i Eringsboda! En riktigt rolig tradition, och väldigt god minsann! ;) Insjökräftor är verkligen supergoda!!
Idag är det ju underbart väder också.. Då är det inte helt fel att ro ut på kvällen och vittja burarna....
Nu måste jag ta och göra mig iordning... Ska bege mig till Mairo en liten sväng och se om jag kan få tag på en liten present till min Faster som har namnsdag idag...

Ha det bra så hörs vi! :)
Soliga kramar!


Kommentarer
Hanna

Hej gumman! Hoppas ni får massor av fina goda kräftor ikväll :-) ha en fin kväll! Puss

2009-08-08 @ 16:48:58
URL: http://imm0rtelle.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Jennys Blogg

Välkommen till min blogg! En livsstilsblogg med en blandning av Inredning, Shopping, Matlagning, Recept, Bakning, Familj, Vänner och en massa bilder! Enjoy :)

RSS 2.0