Några härliga dagar i Mölndal

Hej på er!
Igårkväll kom vi hem igen från några dagar i Mölndal. Har haft det mycket kul! I Lördags blev det ju lite shopping och Liseberg... I söndags begav vi oss till Gamla Ullevi och tittade på när IFK Gbg mötte Häcken. Kul när det är derby! Var nästan 11 tusen i publiken, så det var lite tryck! Matchen slutade 2-2. Kul när det blir lite mål!
Sen var det måndag... Då åkte vi in till Liseberg igen och var där i några timmar. Var inget roligt väder tyvärr, men mycket mindre folk! Såå skönt! Var inte ens någon kö till Flumriden! Åkte faktiskt Flumriden 2 gånger :P Sen blev det kållorado, Hotell Gasten, Jukeboxen, slänggungorna, Virvelvinden, Utsiktstornet och sen 3D filmen Panda Vision. Lite Lyckohjul spelade vi ju på också såklart... Jag vann 2 påsar Daim, Peter vann 2 kg Kexchoklad & Maria vann 2 kg Toblerone och en påse Daim. Inte klokt ju!!!! Alla vi 3 vann varsin stjärnvinst!!
Efter Liseberg åkte vi tillbaka till min Faster och när vi kom in i hennes kök satt min pappa där! Blev rätt överraskad :P Han hade kört hem Simon (syrrans son) till simons pappa.
Sen kom min andra faster Karin och min kusin Christina över och så åt vi middag ihop allihopa. Mysigt!! :)
Sen bar det av hemåt igen =(=( Tråk! Men var kul att komma hem till lilla Selma igen! Hon blev såå glad över att träffa oss igen! Lilla gumman♥
Idag har jag tvättat och städat och lite så... Tycker att det är såå tråkigt att packa upp!  Aja! Här kommer lite kort!

       



Den vackraste karusellen! Här sitter vi och åker nånstans!


Vackra (men mulna) Göteborg!









Ha de bra!! Kraaaaam!




Kommentarer
Hanna

Hej gumman. Jag håller med dig om att slänggungan är den vackraste karusellen! :) låter som om ni har haft det jättemysigt :) och selma lär ha blivit glad över att se er igen :) Puss Puss

2009-08-05 @ 08:39:10
URL: http://http:


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Jennys Blogg

Välkommen till min blogg! En livsstilsblogg med en blandning av Inredning, Shopping, Matlagning, Recept, Bakning, Familj, Vänner och en massa bilder! Enjoy :)

RSS 2.0