Onsdag

Hej på er!
Hoppas att ni mår bra!!! Här hemma är allt bra :) Tänkte snart bege mig till sängen. Har sovit jättedåligt natten till idag  så det ska bli skönt att lägga sig.
Idag lagade jag Chili con carne till middag... Älskar det!! Såååå gott! Går så snabbt att laga också... Stort + tycker jag... Tyvärr köpte jag en chilikrydda som itne var så jättedog.. Smakade inte så mkt om den tyvärr... Jag vill helst att det ska vara lite "tryck" i Chili con carne... Menmen! Ska köpa en ny till nästa gång! :) Efter vi ätit åkte vi till Peters syster Anna och hennes familj... Jag hade med mig en bit Chokladkaka som jag bakat idag... Hade det jättemysigt! Spelade Guitar Hero också! Tommy hade trummor till de, så de har jag lånat hem nu... Ska träna upp mig ;) Var jätteroligt me trummor! Men ack så svårt!
Imorgon ska jag hämta Ellen efter skolan... Sen ska vi till mina föräldrar en sväng... Ska lämna Selma där för på fedag åker vi ju till Malmö! Så selma ska bo där tills på lördag.
Imorgon kommer förmodligen Peter att få ett syskonbarn till! Johan & Johannas tredje barn... Johanna stackaren var beräknad till i söndags men de har inte kommit nåt än... Och den lille bebben är tydligen jättestor nu... Ca 5 kilo (!!) Såå imorgon har de planerat in en tid för ett kejsarsnitt... Ska bli såå spännande att se om de blir en pojke lr flicka! jag tror nog att det blir en pojk... men vi får se helt enkelt :) Ska bli kul med en ny medlem i släkten!

Nje.. nu ska jag ut med min lilla Sessa... Sen blir det sängen!
Ha det bra och ta hand om varandra ♥
Stora Kramar!


Kommentarer
hanna

haallå gumman! chili con carne har jag aldrig gjort själv. Jag tyckte inte om det när jag var liten.. nu vet jag inte hehe.. så längesedan jag smakade det. Jag tror ni kommer få det jättemysigt i helgen =) Puss puss

2009-08-20 @ 16:06:23
URL: http://imm0rtelle.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Jennys Blogg

Välkommen till min blogg! En livsstilsblogg med en blandning av Inredning, Shopping, Matlagning, Recept, Bakning, Familj, Vänner och en massa bilder! Enjoy :)

RSS 2.0