Roses Are Pink



Den här vackra rosen fick jag av mamma & pappa när de var här för några dagar sedan.
Älskar verkligen färgen! Mycket vackrare än röda rosor ;) Hoppas bara att jag inte tar död på den...
Kruk-rosor är något som aldrig klarar sig så värst länge hos mig tyvärr!


Idag har jag och min älskling varit hemma och tagit det lugnt... Vi behövde vila upp oss från gårdagen.. Blev rätt sent.. Men oj så roligt vi hade! =)
Imorgon ska Peter jobba 8-20. Får se vad jag och Selma hittar på... Jag är lite sugen på en shoppingrunda... Hmm.. Men tror att jag ska vänta till lönen kommer! Är ju trots allt inte så länge till! :)

Usch vad "höstigt" de känns idag... =( Känns lite sorgligt... Jag känner mig allid lite vemodig när sommaren är över, trots att jag ändå kan tycka att hösten är väldigt mysig! En solig höstdag är ju underbar! Älskar doften av fallna löv... Och alla roliga lövhögar man kan göra av de ;)
Tända massa ljus och lyktor och sitta och titta på film under en varm och gosig filt är ju inte helt fel heller!
Nu ska jag krypa ner under mitt varma, gosiga täcke istället :)
God natt på er..
Kramar Jenny♥


Kommentarer
Anonym

Hej gumman, tänkte bara skicka en liten kommentar nu när jag satt här och läste din blogg. Så kul att läsa och höra att du har det bra och mysigt! Kom och tänka på alla galna dagar när vi var små ;) och att det hade varit kul att styra upp en tjej kväll någon gång (när jag väl tar mig hem till Blekinge) var alldeles för längesedan jag träffade dig nu.

Ha det toppen!

Kramar i massor

2009-08-17 @ 10:54:32
URL: http://idipidipoo.blogspot.com
Hanna

Så fina rosor gumman! Jag tycker väldigt mycket om gula rosor! Hösten är bra om den inte är allt för regnis och blåsig och grå.. Puss

2009-08-17 @ 11:01:02
URL: http://imm0rtelle.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Jennys Blogg

Välkommen till min blogg! En livsstilsblogg med en blandning av Inredning, Shopping, Matlagning, Recept, Bakning, Familj, Vänner och en massa bilder! Enjoy :)

RSS 2.0