Scandic Kramer

Från igår kl 23.45.. Blogg funkade inte just då...


God kväll på er!
Nu har jag precis bokat ett hotellrum till min Älskling och mig! Vi tänkte åka till Malmö en sväng på Fredag och ha det lite mysigt =) Ut och äta lite gott på kvällen och sen lite shopping och lunch på Lördag... Ska bli riktigt kul! Vi har ju inte hunnit göra så mycket ihop i sommar tyvärr... Peter har jobbat jättemycket med sin firma och sen med sitt jobb i Kommunen också... Så det ska bli riktigt roligt att åka iväg tillsammans, även om det bara är en natt. :)
Jag bokade in oss på Scandic Kramer som jag tyckte såg jättemysigt ut! Scandic har jag ju alltid bott på när jag bott på hotell, ända sen jag var liten... I och med att pappa alltid haft gratisnätter där...Tycker att de alltid är trevliga och bra där! Frukostarna brukar ju inte vara helt fel heller :P

Här kommer några bilder på hotellet vi ska bo på!


Hotellet



Lobbyn



Inne i hotellet :)

Visst ser de mysigt ut?! Hoppas att det är lika fint i verkligheten som på bilderna...!
Det ligger tydligen mitt i Malmö 5 min från Centralstationen och mitt emot Stortorget. Och det är från 1800-talet... Hua! Bara de inte spökar där! :P



Ha det bra!!! Kraam


Kommentarer
Hanna

Åååh så mysigt gumman! Det förtjänar ni verkligen! Ja visst det det lite spooky ut haha ;)Jag tror ni kommer få det kanon!! Hoppas du kan skånska, annars får du ringa mig hahaha! Puss puss

2009-08-19 @ 12:06:25
URL: http://imm0rtelle.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Jennys Blogg

Välkommen till min blogg! En livsstilsblogg med en blandning av Inredning, Shopping, Matlagning, Recept, Bakning, Familj, Vänner och en massa bilder! Enjoy :)

RSS 2.0