Shoppingen

Blev faktiskt inte så värst mkt shopping för min del i Malmö... Men lite fina grejer fick följa med mig hem.... En klänning, ett par höstskor, en väggklocka, lite ljus och några smörknivar :P Det var väl det mesta... Köpte såklart presenter till lille Isak också! Men glömde tyvärr att ta kort på det innan jag slog in det! Typiskt mig;)

  


Där var en del av grejerna.... :) Blev verkligen kär i skinnskorna! De var lite i dyraste laget tycker jag... menmen! Jag har så svårt för skor! Jag har egentligen storlek 35 men det finns ju inte i så många modeller... Dessa var visserligen 36or men de var väldigt små i storleken så de satt helt perfekt! Provade nog 10 olika 36or i Malmö men alla andra var för stora!

Nej, nu ska jag ta och fixa lite här hemma!
Ha en bra dag!
Kramar Jenny♥


Kommentarer
Hanna

Åh med så bra att du hittade ett par skor tillslut!! Ja har man en svårt stl så är det bättre att kosta på när man verkligen hittar ett par =) Gillar klockan du köpte! Tuff.. vart ska du ha den? Puss

2009-08-24 @ 15:04:54
URL: http://imm0rtelle.blogg.se/
Jenny

Tack... Jag har hängt den i köket, bredvid kökssoffan typ :)

Pusss

2009-08-24 @ 15:15:24
URL: http://jensisdagbok.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Jennys Blogg

Välkommen till min blogg! En livsstilsblogg med en blandning av Inredning, Shopping, Matlagning, Recept, Bakning, Familj, Vänner och en massa bilder! Enjoy :)

RSS 2.0