Ännu en dag över...

Hejsan!
Oj vad denna dagen har gått snabbt förbi.... Nästan kusligt! Nu är vi precis inkomna efter en promenad med Selma... Gick en sväng runt Kallinge.... De gick rätt fort ;) Var lite kyligt ute måste jag säga... Fick tom ont i mina små öron :/ Ska bli skönt att gå och lägga sig nu... Imorgon ska jag upp tidigt... Lite över 6 tror jag det blir.. Jag ska först köpa frallor, sen tanka, sen lämna Peter i Ronneby och sen köra mot Karsbo och min fina Hanna! Ska bli jättemysigt att hälsa på henne en stund!
Jag har bakat en kaka som jag ska ta med till henne... Gjorde en Morotskaka för första gången i mitt liv... Och den blev supergod!!! (var ju tvungen att provsmaka innan jag vågar bjuda!:P) Hoppas att Hanna med tycker om den bara! Hanna har tydligen förberett nån smarrig Lunch till oss.. Är såå nyfiken på vad :P Men hon vägrar berätta! hehe... Bara det inte är Ostbricka lr Ostfondue så är jag nöjd ;)
Menmen.. Jag har iaf en liiten present till Hanna! Hoppas hon blir glad! =)

Här kommer ett kort på kakan och ett kort på Hannas present :)
 

Annars har jag inte gjort så jättemycket idag, men som sagt dagen har gått fort iaf! Har hunnit med att "hälsa på" cheferna på Hälsocenter, kolla in ett hus, laga mat, baka och gå promenad med Selma :) Men nu är det dax för sängen.

Ha det så bra!
Puss & Kram
Jenny♥


Kommentarer
hanna

Oooh så spännande med present!! ;D Och morotskaka låter suveränt.. nyttigt och gott! Den ser jättegod ut =) Ses om en liten stund gumman! Puss puss

2009-08-27 @ 08:41:08
URL: http://imm0rtelle.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Jennys Blogg

Välkommen till min blogg! En livsstilsblogg med en blandning av Inredning, Shopping, Matlagning, Recept, Bakning, Familj, Vänner och en massa bilder! Enjoy :)

RSS 2.0