Vagel

Finn ett fel:

Hehe, lite skillnad på ögonen!

Usch vad jobbigt det är med vaglar! Jag får nästan alltid det när jag är det allra minsta förkyld eller på väg att bli.
Nu har ögonlocket börjat skifta år det röd-lila hållet. Aja. Är ju inte hela världens... Men det ser ju minst sagt roligt ut!! Tur det är säsong för solglajjer nu iaf ;)

Idag har jag legat på vår balkong och försökt sola lite... Men pheeew så varmt! Orkade inte ligga så länge direkt... Tycker att det är så tråkigt att sola! Det värsta jag vet! Men man vill ju få lite färg på sin hud iaf... Är rätt blek i år. Har inte blivit många dagar vid havet direkt... Bara en. =(



Haha visst är jag fin i min lilla solhatt?? :P Egentligen är det Peters gamla fiskehatt ;)

Nähäpp, nu är det dags att sova!
Kram på er!


Kommentarer
Hanna

Ojoj gumman :( Illa med ögat! Har du ögonsalva? Det brukar faktiskt hjälpa bra.. sen recept från läkaren!

Jaaaa klart du är super söt i Peters fiskehatt =)

Sussa sött!

Pussssssssss

2009-08-07 @ 00:27:13
URL: http://imm0rtelle.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Jennys Blogg

Välkommen till min blogg! En livsstilsblogg med en blandning av Inredning, Shopping, Matlagning, Recept, Bakning, Familj, Vänner och en massa bilder! Enjoy :)

RSS 2.0