Vad gör du?

Goder afton!
Hur står det till med er denna måndag? Här är det prima ballerina. :) Nu sitter jag och älskling och tittar på Paradise Hotel. Det är farligt att börja kolla på ett sånt program.. Man blir verkligen beroende :P jag, peter och Chrille satt bänkade i Lördags :P såå spännande ;)
Well well! Idag har jag inte gjort många knop. Men har iaf varit och handlat lite på Willys. Imorgon ska jag till fina Hanna! Vi ska julbaka. Vi har tänkt göra: Knäck, Lakritskola, Polkakola, Rocky Road & Wienernougat. Tror det kommer att bli mumsigt!! Kul kommer vi iaf ha! :D Som alltid! :P

Idag fick vi brev från vårt fadderbarn Elene! Så skoj! Fick även ett kort på henne! Vi har haft henne som fadderbarn i 5-6 år nu och det är jättekul att kunna följa henne! Har ni nåt fadderbarn? Eller gör någon annan "god gärning" ? Jag är medlem i Världsnaturfonden också. Jag älskar ju verkligen djur, så då känns det som en självklarhet att göra vad jag kan för att hjälpa de. Visste ni att isbjörnarna svälter pga allt varmare klimat? Isbjörnarna har tom börjat äta upp sina egna ungar för att inte svälta. Och detta är ju VÅRT fel. Vi dumma människor!


Här är ett kort på fina Elene!


Ha det bäst!
kramis!


Kommentarer
Hanna

Nej jag gör ingen god gärning direkt... va med i miljöfonden innan. Men gör inget nu faktiskt skäms..

Ja det är hemskt det här med isbjörnarna. Har sett om det på nyheterna.. =(



Puss

2009-12-15 @ 08:24:29


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Jennys Blogg

Välkommen till min blogg! En livsstilsblogg med en blandning av Inredning, Shopping, Matlagning, Recept, Bakning, Familj, Vänner och en massa bilder! Enjoy :)

RSS 2.0