God natt :)

God kväll på er! (Lr God natt kanske jag ska säga;)) Idag har jag haft en riktigt effektiv dag för en gångs skull! Har hunnit med mycket mer än jag trodde. Ändå sov jag till kl 11. Det hade jag inte riktigt tänkt! :P När jag gick upp hade älskling gjort frukost. Kokt ägg och sill och köttbullemacka blev det. Mums! Bättre start på dagen kunde jag inte fått! =) Sen stack älskling till Sporthallen där de samlades innan de begav sig till Käälmar för match ;) De vann me 9-3! :D Älskling gjorde ett mål och ett ass. Skojskoj! Här hemma städade jag och donade... Dammsög och torkade golven och så tog jag fram lite tomtar! Såå mysigt! :D Har dock massa kvar i kartongerna... :( Vi har såå sjukt många tomtar.. Får inte plats med alla! Så jag brukar variera vilka jag har framme från år till år! :P Men vissa tomtar måste jag ha kvar. Tex mina 2 supersöta tomtar som jag ropade in på auktion när jag var ett litet barn. Ingen jul utan dom! =)
Sen var ju jag och Selma hos Peters momor och tittade på "luciatåget" Mysmys! =)
Nu på kvällen har jag suttit framför tvn och tittat på "The Holiday" Älskar den filmen! Passade på att fixa lite julkort under tiden. Men jag är långt ifrån klar :/
Imorgon ska jag upp tidigt. Ska skjutsa Maria in till Rby kl halv 8. Men de e bra! Då kommer jag ju upp iaf! ;) Sen blir det väl hem och äta frulle, sen tror jag att jag ska in till Rby och kolla efter lite julklappar. Har en hel del kvar att köpa.
Och idag när jag städade hittade jag min älsklings-ögonskugga! Hade helt glömt bort den! den ahde trillat bakom badrumsskåpet... Kulkul! Så den åkte ju på såklart :P




 
Nu måste jag hoppa i sängen!
Hoppas ni får en skön måndag!
Kramar



Kommentarer
Hanna

Hoppas du me får en skön måndag :)

Idag ska jag städa lite så det inte ser ut som en bomb slått ner när du kommer imorgon :P hehe...



Puss

2009-12-14 @ 07:55:24


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Jennys Blogg

Välkommen till min blogg! En livsstilsblogg med en blandning av Inredning, Shopping, Matlagning, Recept, Bakning, Familj, Vänner och en massa bilder! Enjoy :)

RSS 2.0