Gudstjänst för döva

Hej på er!
Ja, idag har vi varit på en gudstjänst för döva. Peter lillasyster Maria läser teckenspråk på gymnasiet, så hennes klass "uppträdde" i kyrkan idag. Var verkligen jättemysigt och vackert! De gick Luciatåg och sjöng några olika jullåtar. Var en kille som var snögubbe! Haha! Det har jag inte sett innan! Att man inte tänkte på det när man gick luciatåg.. Roligare att vara snögubbe än tärna juh! ;)





Och här kommer en liten filmsnutt så ni får se när de tecknar =)





Nu blir det nog en liten kort prommis med min lilla Selma och sedan sängen.
Ha det bra så hörs vi imorrn igen =)
Puss!


Kommentarer
Hanna

"Häftigt" att sjunga med teckenspråk. Har aldrig sett det förut.. Fick du inget kort på snögubben? Det har jag heller aldrig sett :P



Puss

2009-12-07 @ 09:11:39


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Jennys Blogg

Välkommen till min blogg! En livsstilsblogg med en blandning av Inredning, Shopping, Matlagning, Recept, Bakning, Familj, Vänner och en massa bilder! Enjoy :)

RSS 2.0