HappyHappy

Hej på er!
Åhh idag har jag haft en helt underbar dag!! ♥ Jag har varit och hälsat på på mitt nya jobb!!! Och det verkar superbra!!!!! Åhh vad jag är glad!! På måndag och tisdag ska jag gå introduktion. Ska bli spännande! Ser verkligen fram emot det!!! Jag tror att år 2010 kan bli riktigt bra!!
Sen har jag och Älskling varit och köpt julgran också! Sååå mysigt! Var på 3 olika ställen och letade efter en gran som passade mig i smaken - jag är rätt kräsen när det gäller granar :P Den får inte vara för hög, för smal eller det absolut värsta - för gles!! Så i år blev det en Kungsgran. Lägger in kort på den sen. =)
Nu har jag verkligen Julkänslor kan jag säga... Kan det blir annat när det ligger ett tjockt lager snö ute, julmusiken är på och man klär sin gran med sin älskade! Myyyyys =)

Nu sitter jag och Peter i soffan mätta och belåtna. Ikväll har vi ätit Potatisgratäng och stekt Fläskfilé. Gott =)

Hoppas ni har en mysig kväll!
Många Kramar♥


Kommentarer
Hanna

Åååh så kul gumman!!!!!!!! ;D GRATTIS! Vad är det för ett jobb??? Så det var en tjänst och inte några dagar hon ville ha dig till :) Så underbart! Puss

2009-12-19 @ 00:19:13


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Jennys Blogg

Välkommen till min blogg! En livsstilsblogg med en blandning av Inredning, Shopping, Matlagning, Recept, Bakning, Familj, Vänner och en massa bilder! Enjoy :)

RSS 2.0