Juldagen

Hej hopp!
Hoppas att ni har haft en underbar julafton♥ Jag hade en jättebra dag. =) Det började med julfrukost hos svärmor, med Peter och alla hans syskon och syskonbarn. Fullt hus med andra ord ;) Sen åkte Peter och jag runt till de vi itne firade jul med och lämnade lite blommor å grejs. Sen bar det av hemåt för att packa. Sen körde vi till Eringsboda. Hade det jättetrevligt! Åt Lutfisk när vi kom upp... Mmmums!! Love it =) Sen blev det ju såklart Kalles Jul =) Mycket viktigt!!! Sen fika med kaffe och pepparkakor och sen blev det lite julklappsutdelning. Skojskoj! Tror att vi alla blev mycket nöjda med alla julklappar vi fick! Iaf blev jag det =) (kommer bilder på det sen) Sen åt vi lite julmat också. Såå gott! Hade allt möjligt, Rökt Ål (min favorit), rökt lax, gravad lax, olika sillsorter, sillsallad, farfarssill, julskinka, köttbullar, prinskorv, revben, långkål, rödkål... Och säkert fler saker som jag glömt :P
Nu är jag såå trött! tror att jag ska ta på mig min nya pyjamas och mysa lite i soffan med Peter.
Lägger upp bilder senare ikväll lr imorrn.
Ha en fin Juldag!!
Pussar


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Jennys Blogg

Välkommen till min blogg! En livsstilsblogg med en blandning av Inredning, Shopping, Matlagning, Recept, Bakning, Familj, Vänner och en massa bilder! Enjoy :)

RSS 2.0