Julshopping

Hej Hopp!
Hoppas allt är bra med er =) Här är allt finemang! Idag har jag varit i Eringsboda hos min kära familj. Mamma var ute å provkörde vår bil :P Hon gillade den!
Nu sitter jag och dricker glögg och äter Tigerkaka. Mumma det! Kan verkligen rekommendera tigerkakan! supergod! :) Hihi!
Imorgon händer det nog inte mkt här hemma vad jag vet iaf! På torsdag ska jag in till Karlskrona för lite julshopping. kul! Mamma och John ska också in då.. Får väl ta en lunch ihop lr nåt... Och Hanna skulle in och klippa sig så då bestämde vi att vi skulle träffas innan och shoppa ihop! Roligt!
Nej, nu ska jag fortsätta kolla på tv.
Ha det bäst!
Kramar


Kommentarer
Hanna

Japp imorgon syns vi gumman =) pussa

2009-12-09 @ 18:20:05


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Jennys Blogg

Välkommen till min blogg! En livsstilsblogg med en blandning av Inredning, Shopping, Matlagning, Recept, Bakning, Familj, Vänner och en massa bilder! Enjoy :)

RSS 2.0