Lördag 12/12

Hejsan!
Hoppas att er lördag har varit bra. Imorgon är det Lucia! Mysigt! Jag och Selma ska nog se ett Luciatåg imorrn tror jag. Peters syskonbarn brukar "lussa" hos hans mormor så jag tror att jag åker dit en sväng med Selma. Peter spelar match tyvärr. Kan va kul att lyssna på barnen :P de brukar vara såå söta i sina olika dräkter!
Så här såg de ut förra året:

Elias, Ebba & Ellen var små tomtar och Tuva en söt liten Tärna


Ludde var en liten Pepparkaksgubbe :P


Imorse var vi uppe tidigt.. Gick upp vid 8 tiden.. Och så körde vi till Peters mormor och åt frukost. Hon hade gjort Tomtegröt, ägghalvor med kaviar och lite annat gott till oss! Mums! inte varje dag man äter sån god frukost direkt! Sen var vi ute i Karins garade och flyttade lite grejer och sopade och lite så.. Imorgon ska vi köra upp vår gamla bil dit.. ska ha den där över vintern. Måste bara tvätta av den innan!
Sen gick vi en långpromenad med Selma i skogen också. Mys!
sen när vi kom hem städade vi och grejade lite... Lagade mat me. Idag blev de potatis, köttbullar och gräddsås. Mumma det! sen kom Christian hit. Vi fikade och kollade på tv och lite så. Peter och han spelade även lite Xbox. Kul med lite främmat! Inte så ofta vi får det!
Usch så trött jag är nu!
Ha en mysig Lucia mina vänner!
kramar


Kommentarer
Hanna

Ha en mysig lucia du me gumman!



Massa pussar till dig!

2009-12-13 @ 10:30:14
URL: http://imm0rtelle.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Jennys Blogg

Välkommen till min blogg! En livsstilsblogg med en blandning av Inredning, Shopping, Matlagning, Recept, Bakning, Familj, Vänner och en massa bilder! Enjoy :)

RSS 2.0