Lucia


 
Selma myser med Karin.                         Söta Tuva!



Lucia, tärna och en av de små tomtarna :)



Syskonkärlek.



Maria tecknade några av låtarna :)



Johanna, Ebba & lille Isak



Ebba, Elias, Tuva & Maria



Kidsen!



Gladaste pepparkaksgubben!



Karin & Anna



Tomte-familjen ;)



Selma var tomte! :P



Jag och söte Isak! Kolla in hans min :P Haha!



Hej på er!
Nu är jag hemkommen efter Luciafirande hos Peters mormor. Barnen var så himla söta! Myspys! Efter att barnen lussade blev det lite fika med lussekatter, pepparkakor och Kanelkola som jag hade med mig. Gottigt =)

Nu ska jag kolla på tv. =) Hoppas ni haft en mysig Lucia!
Puss å kram


Kommentarer
Hanna

Mysigt med lucia firande! Hoppas du hade en härlig dag. Puss

2009-12-14 @ 07:52:03


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Jennys Blogg

Välkommen till min blogg! En livsstilsblogg med en blandning av Inredning, Shopping, Matlagning, Recept, Bakning, Familj, Vänner och en massa bilder! Enjoy :)

RSS 2.0