Myskväll



Hej på er!
Nu har jag och älskling ätit god middag och tittat på första delen av Idol. Till middag blev det Pärl-Couscous, kycklingfilé fylld med vitlök, persilja, dijon senap och creme fraiche. Till det delade vi på en flaska vitt vin. Mumsmums! Nu tittar vi på Skavlan. Robbie Williams är på besök! Gillar verkligen honom! Så komisk och bra på att sjunga och underhålla! Har sett honom live ne gång för ca 3 år sedan! Grymt bra på scen var han!
Vad säger ni om Idolfinalen då?? Jag hejjar på Erik! Tycker att han gjorde vinnarlåten bäst. Men jag gillar verkligen Calle också!
Aja! Får väl se hur de går =)
Ha det bäst!
PoK


Kommentarer
Hanna

Åh såå gott det ser ut!

Mysigt att mysa tillsammans <3

Pussa

2009-12-12 @ 20:11:17


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Jennys Blogg

Välkommen till min blogg! En livsstilsblogg med en blandning av Inredning, Shopping, Matlagning, Recept, Bakning, Familj, Vänner och en massa bilder! Enjoy :)

RSS 2.0