Ny bil♥

Hejsan!
Nu sitter jag och tittar på "Pernillas Jul" och dricker glögg. Sämre kunde man ha det! :) Men just nu saknar jag min lilla älsklingsgumma Selma ♥ :( Har lämnar henne hemma hos mina föräldrar.. Tänk att det kan bli så tomt i vår lilla lägenhet utan min snuffsa! Menmen. Hämtar henne ju på fredag lr lördag igen :P
Idag har vi hämtat våra nya bil :D:D Är sååå glad! Körde den nya bilen till Eringsboda ochden är sååå härlig att köra! Och jag sitter som en liten prinsessa i den! Så skönt att kunna se ordentligt ut!! På vår gamla bil ser jag knappt ut över ratten :P haha :)
Ska ta kort på bilen imorgon och lägga in här. Det är ju så mörkt ute nu så det är ingen mening att fota!
Imorgon kör jag och Älskling till Malmö! Ska bo på samma hotell som sist. Kramer heter det och ligger vid Stortorget mitt i centrum. Är verklgien ett jättemysigt hotell! Det rekommenderar jag er verkligen att bo på om ni ska till Malmö. Är både lätt att köra dit och så ligger det mitt i centrum me. Massa affärer på nära avstånd. Perfekt =)
Har inte bestämt mig för om jag ska ta med datorn lr lämna den hemma... Så de blir kanske lite dåligt med blogginlägg.
Bara så ni vet ;)
Men vi åker hem igen på fredag. Vill inte missa Idol på fredag! Erik ska sjunga min och Peters låt. Heaven med Bryan Adams. Har ni någon låt som är "er"?
Ha det bäst vänner!!!
Många kramar


Kommentarer
emma

hihi vi har faktiskt samma låt ;)

2009-12-03 @ 15:02:37
URL: http://emma85.webblogg.se/
Jenny

Nähä?! Så roligt!! :P

2009-12-04 @ 23:44:27
URL: http://jensisdagbok.blogg.se/
Hanna

Kuul med ny bil :) Åååh nej, jag missade Pernillas jul i onsdags :( typisch!!!



Hehe, nja låt och låt har vi väl inte direkt... men jag fick en kärleksförklaring av Dennis en gång... ett mms med låten.. "Did I tell you that I love you" med Jerry Williams... så det är väl vår låt... då bölade jag flöder av glädje på väg hem från jobbet ;)



Puss

2009-12-06 @ 21:13:34


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Jennys Blogg

Välkommen till min blogg! En livsstilsblogg med en blandning av Inredning, Shopping, Matlagning, Recept, Bakning, Familj, Vänner och en massa bilder! Enjoy :)

RSS 2.0