Sushi för nybörjare

God kväll på er!
Nu sitter jag och älskling och tittar på Simpsons the movie.. Hihi rätt rolig =)
Idag har jag varit inne i karlskrona och handlat de sista julklapparna med Hanna =) så skönt att vara klar nu! Så ikväll har jag slagit in alla :) Mysmys! Imorgon ska jag och Peter iväg och köpa julgran! Jippie! Jag har dock inte bestämt mig för om det blir en "vanlig" gran eller en Kungsgran. Får se vilket det blir =)
Hanna och jag lunchade på Thai idag.. Såå gott med deras Buffé... Men idag provade jag att ta en Sushibit... Har ju aldrig ätit de innan.. Men fyyy de va inget vidare :P Såg gott ut dock. Menmen. Nu har jag provat iaf =)






Wellwell! Nu är det dags att sova.
Ha det bra!
Puss


Kommentarer
Hanna

Haha vilken vacker bild du fick på mej då ;P hehe

Nä fy attans vad päckligt med sushi! Bärk! Och efter din min och med rinnande ögon tänker jag verkligen inte ge min in på det där :P Och det smakar som det luktar sa du ju och det är ännu ett skäl till att inte prova :P hihi...



Hoppas ni hittar en fin gran nu =) Myys!



Pussa

2009-12-18 @ 09:59:59


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Jennys Blogg

Välkommen till min blogg! En livsstilsblogg med en blandning av Inredning, Shopping, Matlagning, Recept, Bakning, Familj, Vänner och en massa bilder! Enjoy :)

RSS 2.0