The Duchess



Ikväll har jag kollat på "The Duchess". Det var en väldigt vacker film, men otroligt sorglig! Jag kommer nog inte att se den igen. Hatar sorgliga filmer! Det var dock inget speciellt sorgligt slut, men hela filmen var sorglig, och detta är ju baserat på en sann berättelse! Usch vad kvinnorna fick stå ut med förr i tiden(och vissa än idag tyvärr)! Jag börjar gråta bara jag tänker på den. Keira Knightley är verkligen en helt fantastisk skådespelare! Hon förmedlar verkligen känslan av förtvivlan jättebra i denna film.

Ha det underbart och var rädda om er!
Kramar
Jenny ♥


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Jennys Blogg

Välkommen till min blogg! En livsstilsblogg med en blandning av Inredning, Shopping, Matlagning, Recept, Bakning, Familj, Vänner och en massa bilder! Enjoy :)

RSS 2.0