En Riktig "Hemmadag"


Idag har vi haft en riktig hemmadag... Det kan behövas ibland :) Har städat ut alla spår av julen, lagat mat, dammsugit mm.  Tycker att det blev såå tomt i burspråket där vi hade granen... saknar den redan! =( Funderar på vad man kan ha där istället men det står helt still i huvudet! Det är väldigt fint med burspråk, men tyvärr rätt svårt att möblera. Jag hade velat ha ett fint matsalsbord, men det får tyvärr inte plats. Har lite funderingar på nån förvaring av nåt slag... Det behövs ju alltid! Har ni några idéer så låt mig gärna veta! =)


Så här ser alltså burspråket ut! jag har faktiskt kvar min ljusslinga i fönstret... Tycker så mycket om den! Och den är ju inte så julig egentligen... hehe




Dagens egenkomponerade dessert bestående av: Vaniljglass, hemmagjorda maränger, banan, honung och lite riven choklad. Mumma!!



Selma och jag myser framför datorn! Åhh vad jag älskar henne, min lilla Ängel. <3
Min lilla Ängel och jag! ♥




Hoppas att ni har en trevlig kväll!
/Jenny♥



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Jennys Blogg

Välkommen till min blogg! En livsstilsblogg med en blandning av Inredning, Shopping, Matlagning, Recept, Bakning, Familj, Vänner och en massa bilder! Enjoy :)

RSS 2.0