Filbröd


Idag har jag bakat bröd. Köper inte bröd alls ofta längre, tycker att de blir torra så fort! Tyvärr så har jag bara ett bra recept på bröd så det blir alltid samma! :P Detta heter "Filbröd" och är superenkelt att göra! Ingen jobbig jäsning eller nåt. Receptet kan jag skriva in här lite senare. Känner att jag inte riktigt hinner det nu.

Sen har jag hunnit med att plantera lite vårblommor! Blev Primula, Krokus & en liten kaktus. Har gått och småsniffat på Primulan hela dagen! Älskar dess doft! Doftar verkligen vår!





Optikern har jag varig hos idag också. Jag har nog verkligens goaste och snällaste optiker! Förra gånger jag var där sa hon att hon aldrig sett så fina ögonfransar som mina! Haha! Och en optiker borde ju ha sett några! ;) Jag blev jätteglad! Mina ögonfransar är det som jag är mest nöjd med på heela mig ;)  Och idag sa hon "Jenny, Fattar du hur bra du passar i den klänningen?!"  Gissa om jag blev generad.. jag är inte så van vid att ta emot komplimanger av nästan främmande människor! Hon är så go, Bodil heter hon tror jag! Jag har gått omkring som ett solsken hela dagen sen efter det! Tänk vad en liten komplimang kan betyda! =)


Denna klänningen hade jag på mig idag. Inget bra kort på mig, men de bjuder jag på ;)

Imorgon väntar vi besök av min svägerska och hennes familj samt Luddes Assistent. Jag har tänkt bjuda på hemgjorda maränger och After Eight Muffins.
Nu ska jag krypa ner i sängen med min älskling.
Ha det bra allihopa!

Jenny♥


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Jennys Blogg

Välkommen till min blogg! En livsstilsblogg med en blandning av Inredning, Shopping, Matlagning, Recept, Bakning, Familj, Vänner och en massa bilder! Enjoy :)

RSS 2.0