Matförgiftning

Hej på er...
Detta kommer bli ett riktigt "klagoinlägg" känner jag... Så ni får sluta läsa redan nu om ni vill ;)
Jag mår iaf pyton... I lördags hade Peters pappa & Lena kalas... Vi kunde inte komma, men dagen efter fick vi varsin bit smörgåstårta som de fick över... Den var verkligen supergod! Sen åkte vi till Mölndal på måndagen och mådde utmärkt och hade en härlig dag i Falkenberg och Mölndal.. Sen på tisdagen blev Peter sjuk... Kände sig trött, febrig hade ont i huvudet och värk i kroppen... Fattade ju inte vad det var...Sen på onsdagen ringde alla hans syskon i omgångar för att berätta att de blivit matförgiftade... Alla med olika symtom... Jag kände mig fortfarande rätt bra då och Peter me... Sen på Onsdagsnatten vaknade jag med frossa... frös så jag trodde jag skulle dö! Men lyckades somna om iaf... Vaknade en stund senare av att jag var varm som en kamin... Sen somnade jag om och sov till morgonen.... Sen var det dax för frukost... Åt med rätt god aptit... men sen blev det att rusa till toa och allt kom ut igen... Och så har det varit sen dess... Suck! Så jobbigt! Kan varken äta eller dricka något utan att det kommer direkt ut igen.. Uschusch! Hemska kramper har vi också.. känns som en kniv i magen =( Så nu förstår ni väl hur synd det är om oss? ;);)
Aja... Mår ju rätt bra annars faktiskt... Om jag varken äter eller dricker alltså! hehe... Känner mig såå smal... Tror att jag har gått ner några kilon nu de här dagarna.... suck!
Menmen.. Jag är ju inte ensam om det här iaf.. alla Peters 5 syskon med familjer (varav 2 gravida) är dåliga, hans pappa å lena, Lenas 5 barn med familjer och några vänner som också ätit av smörgåstårtan...
Hoppas jag mår bättre imorgon! *Håller tummarna*

Ha det bra allihopa och tänk på vad ni stoppar i er nu i värmen! ;)
Pok


Kommentarer
Hanna

Usch gumman lilla =( Så hemskt! Hur länge ska det där sitta i stackare!? Tänker på er! Pussssssss

2009-07-04 @ 15:51:14
URL: http://imm0rtelle.blogg.se/
Hanna

Hade dem beställt smörgåstårtan förresten? Eller gjort den själva? Så man i så fall kan varna andra! puss

2009-07-04 @ 15:52:18
URL: http://imm0rtelle.blogg.se/
Jenny

Ja den var beställd... En släkting till Elinas Johan hade gjort den... Så hon va helt förtvivlad stackarn!

Puss

2009-07-04 @ 23:39:58
Ksenija

Vart skulle du vilja resa om du fick välja? =)

2009-07-04 @ 23:51:53
URL: http://extreme.blogg.se/
fanny

fin blogg du har

2009-07-06 @ 15:18:47
URL: http://fannyahlm.blogg.se/
OLESSIA

så kan det vara ibland

2009-07-07 @ 15:44:29
URL: http://olessiavontaylor.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Jennys Blogg

Välkommen till min blogg! En livsstilsblogg med en blandning av Inredning, Shopping, Matlagning, Recept, Bakning, Familj, Vänner och en massa bilder! Enjoy :)

RSS 2.0