Mölndal

Hallåhallå!
Nu sitter jag i vårt rum hemma hos min kära Faster Kerstin! Vi ska snart sova så att vi orkar upp imorgon bitti. Fyy som de har blåst här idag! Trodde vi skulle blåsa av vägen några ggr :P Men vi kom helskinnade fram! 
Körde hemifrån Kallinge kl 9.30 typ... Sen lämnade vi av älsklingsgumman Selma i Eringsboda och sen körde vi iväg mot Götet. Stannade i Ljungby å fikade lite... Sen körde vi till Freeport i Kungsbacka och shoppade en del. Jag köpte bara en topp och en polotröja... Peter köpte 2 par skor.. Ett par som han ska ha till sin innebandy och ett par skitsnygga Björn B skor me! Var så roligt...

Imorgon ska vi försöka gå upp i hyfsad tid. Tänkte åka in till stan och gå och kika en sväng och sen blir det Liseberg.. Kulkul! FÅr se vad det blir för karuseller... Blir väl lite Flumride, Colorado, Gasten, Jukebox, Virvelvind å så. :) Mer begär jag inte... hehe

kort från dagen:


Snygga Mr P


Fina Fröken Maria :)

Aja.. Ha de bäst vänner!!
Pussar och kramar


Kommentarer
Hanna

Hej gumman! Låter som om att ni har det toppenbra =) Har ni fint väder nu? Det är jättefint här hemma.. Fått en del färg idag. Hoppas ni åker några roliga karuseller sen =) Puss puss

2009-08-01 @ 21:02:40
URL: http://imm0rtelle.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Jennys Blogg

Välkommen till min blogg! En livsstilsblogg med en blandning av Inredning, Shopping, Matlagning, Recept, Bakning, Familj, Vänner och en massa bilder! Enjoy :)

RSS 2.0