Östersjöfestivalen

God kväll!
Idag har jag varit med min fina kompis Hanna & hennes sambo/fästman Dennis på Östersjöfestivalen. Festivalen äger rum i Karlshamn. Det är allt möjligt som händer där... är massa olika stånd, stor parad, massa karuseller, artister som uppträder och lite öltält och olika vagnar med mat. Riktigt mysigt faktiskt! Tycker att det är mycket bättre än Tosia. Har faktiskt bara varit på Östersjö en gång förut och det var förra året! Ska nog dit vaarje år nu ;) Alla människor är så glada och trevliga! Inte som Tosia där alla verkar vara irriterade över att de e så trångt :P
Tog massa fina bilder på paraden! Den e nog de bästa me allt! Älskar parader!! Tjejerna har såna fina kläder å så gillar jag blåsorkestrarna me.. hade me velat gå där å spela på en trumma! Hade vart sköj :) Här kommer lite olika kort!















Sååå! Fina kort va?! Spec de senaste ;)

God natt på er!!
Kramar Jenny


Kommentarer
Hanna

Haha sypersnygga kort =) Speciellt det sista! Man blir som ett barn på nytt när man åker karuseller =) Kuuul det ska bli att träffa dig idag igen! <3 Puss

2009-07-18 @ 07:42:12
URL: http://imm0rtelle.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Jennys Blogg

Välkommen till min blogg! En livsstilsblogg med en blandning av Inredning, Shopping, Matlagning, Recept, Bakning, Familj, Vänner och en massa bilder! Enjoy :)

RSS 2.0